loading...

بانك تور لحظه آخري

بانك تور لحظه آخري

بازدید : 333
11 زمان : 1399:2

فودكورت برج ميلاد
برج ميلاد براي تهران همان اندازه آشنا و شناخته شده است كه برج ايفل براي پاريس. بي شك كسي كه قصد دارد ساعاتي را به تهران گردي در اين شهر شلوغ دوست داشتني بگذراند، اولين جايي كه بازديد از آن را مد نظر قرار مي دهد، برج ميلاد است. در اين مجموعه به راحتي مي توانيد ساعاتي را سرگرم شده و از زيبايي هاي آن لذت ببريد و اگر در اين ميان احساس گرسنگي كرديد، به رستوران يا فودكورت آن مراجعه كنيد. فودكورت برج ميلاد در طبقه چهارم آن واقع شده كه غذا خوردن در آن مي تواند تجربه به ياد ماندني را براي افراد رقم بزند. اين فودكورت خوراكده نام داشته و شامل يك خانه بازي براي كودكان مي باشد. تنوع غذايي موجود در فودكورت برج ميلاد به گونه اي است كه مي تواند نياز همه مشتريان را با هر مزاج و سليقه بر طرف كند. تور كيش
فودكورت پالاديوم
پالاديوم يكي از معروف ترين مراكز خريد تهران و جزء اولين مراكز خريدي است كه در شمال شهر و محله زعفرانيه احداث شده است. در ميان واحد هاي تجاري مختلفي كه در پالاديوم وجود دارد، فضايي را نيز به فودكورت اختصاص داده اند كه در آن تعدادي رستوران به طبخ انواع غذا هاي ايراني و بين المللي (به خصوص غذا هاي ايتاليايي) و ارائه خدمات به مشتريان مشغول هستند. رستوران لاوآنسي در فودكورت پالاديوم به خودي خود يكي از محبوب ترين رستوران هاي دريايي تهران است كه در آن انواع غذا هاي دريايي با بهترين مواد اوليه طبخ شده و به مشتريان عرضه مي شود به همين خاطر پيشنهاد مي كنيم اگر به پالاديوم رفتيد، حتما غذا هاي دريايي اين رستوران معروف را امتحان كنيد. لازم به ذكر است فودكورت پالاديوم در طبقه سوم اين مركز خريد قرار گرفته و همه روزه ميزبان مشتريان مي باشد. برخي از افراد معتقدند فودكورت پالاديوم يكي از بهترين فودكورت هاي تهران است و فضاي آن نسبت به بقيه فودكورت هاي معروف شهر، شيك تر و آرام تر مي باشد تور مشهد
فودكورت ارگ تجريش
اگر به دنبال يك فودكورت عالي براي صرف غذا هاي با كيفيت در فضايي لوكس و آرام هستيد، فودكورت ارگ تجريش يكي از بهترين گزينه ها براي شما محسوب مي شود. تور قشم به طور كلي مجتمع تجاري ارگ تجريش يا همان ارگ سنتر، يك مركز خريد همه جانبه و مجهز است كه افراد مي توانند به راحتي كالاي مورد نظر خود را در اين مجتمع پيدا كرده و تهيه كنند و اگر در اين بين نياز به خوردن يك وعده غذايي سبك و سريع داشتند...

بازدید : 335
11 زمان : 1399:2

تفريحات آبي

همانطور كه مي دانيد كيش، جزيره اي در جنوب ايران بوده كه درست در ميان آب هاي خليج زيباي فارس واقع شده است، همين امر سبب شده است كه تفريحات آبي بسياري در دور تا دور اين جزيره وجود داشته باشد،

غواصي در كيش: سفر به زير آب و تماشاي آبزيان گوناگون از فاصله اي نزديك لذت خاص خود را داشته و سبب شده است كه غواصي به يكي از محبوب ترين تفريحات آبي تور كيش تبديل گردد، افراد مي توانند در نقاط مختلف جزيره به يكي از كلوپ ها غواصي مراجعه كرده و به اين تفريح بپردازند، جالب است بدانيد كه سواحل واقع در شرق جزيره كيش به دليل وجود مرجان ها در كف آب، زيبا تر بوده و مكان مناسب ترين براي غواصي به حساب مي آيد.

سايت سمبارون يكي ديگر از مناطق مناسب براي غواصان حرفه اي بوده كه در بخش غربي كيش با عمقي در حدود 12 متر قرار گرفته، در جنوب غربي كيش سايتي با عمق 33 متر قرار گرفته كه گردشگران آن را به نام كشتي داما مي شناسند، اين سايت براي برگزاري دوره هاي آموزش غواصي بسيار مناسب بوده و مخصوص افراد غير حرفه اي است.

در پست هاي بعدي شمارا با ديگر تفريحات كيش آشنا خواهيم كرد.

بازدید : 337
11 زمان : 1399:2

هتل شايگان

تعداد هتل هاي 5 ستاره، باكيفيت و لوكس در كيش كم است. هتل شايگان كيش يكي از بهترين و محبوب ترين هتل هاي 5 ستاره كيش است كه مي توان براي اقامتي لوكس و خاطره انگيز آن را انتخاب كرد. در ادامه به بررسي هتل شايگان كيش خواهيم پرداخت.هتل شايگان در سال 1382 افتتاح شده و يكي از هتل هاي با سابقه و پرطرفدار در كيش است. مهم ترين دليلي كه باعث شده هتل شايگان كيش در ميان گردشگران از محبوبيت بالايي برخوردار گشته و حتي مهم تر از امكانات و خدمات هتل باشد، موقعيت هتل است. اين هتل در ميدان پرديس و بلوار رودكي قرار دارد كه به لطف آن، گردشگراني كه در هتل شايگان اقامت مي كنند دسترسي مناسبي به اكثر مراكز خريد معتبر كيش مانند مركز خريد پرديس 1و2، مركز خريد پانيذ و غيره خواهند داشت.هتل شايگان كيش برخلاف برخي از هتل ها كه با طبقات بيشتر (و اخذ هزينه بيشتر براي طبقات بالا) چشم انداز زيبايي از جزيره و دريا را ارائه مي دهند، تنها سه طبقه داشته و بطور كلي 130 واحد در هتل وجود دارد. گردشگران تور كيش جهت اقامت در اين هتل، دو نوع اتاق را مي توانند انتخاب كنند. بخشي از اتاق ها به صورت دو تخته و سه تخته (يك تخت دبل و يك تخت سينگل) بوده و برخي نيز سوئيت هستند. سوئيت هاي هتل شايگان به صورت يك خوابه يا دو خوابه هستند و بيش از 3 نفر ظرفيت دارند. لازم به ذكر است گردشگران مي توانند هنگام انتخاب سوئيت هاي هتل براي اقامت در صورت نياز، با پرداخت هزينه جداگانه از تخت هاي اضافي هم بخوردار شوند.هتل شايگان كيش در زميني به وسعت 15000 متر مربع ساخته شده كه بخش قابل توجهي از زمين هتل را فضاي سبز اطراف هتل اشغال كرده است. در اين فضاي سبز علاوه بر قدم زدن، از امكانات و لوازم بازي براي كودكان هم مي توان استفاده نمود. داخل هتل امكانات و خدمات زيادي وجود دارد. گردشگران مي توانند با پرداخت هزينه جداگانه، از سالن كنفرانس شيك و بزرگ هتل براي برگزاري سمينارها و سخنراني هاي مختلف استفاده كرده و از تشريفات هتل در اين زمينه هم بهرمند شوند. همچنين براي قرارهاي كاري، اتاق ملاقات هم در هتل تعبيه شده است.

قيمت تور كيش - قيمت تور كيش - تور كيش

+

هتل‌هاي عجيب و جذاب تركيه را بشناسيد

بازدید : 330
11 زمان : 1399:2

كوش آداسي يكي از زيباترين و معروف ترين شهرهاي تفريحي و گردشي تركيه است كه به مسافراني كه هدف گردش و تفريح را در سفر خود دارند در بين تورهاي تركيه تور كوش آداسي توصيه مي شود. كوش آداسي 300 روز از سال هواي آفتابي دارد و آب هاي زلال و آبي درياي اژه، شب هاي زنده و رستوران هاي كباب و ماهي، فروشگاه ها و مراكز خريد، بناهاي تاريخي و ... از جاذبه هاي آن هستند كه دليل ترغيب گردشگران به تور كوش آداسي محسوب مي شوند. در كوش آداسي شما مي توانيد به راحتي به مناطق توريستي ديگر تركيه همچون پاموك كاله، ميلتوس، پرگاموم و غيره سفر كنيد.

بازدید : 348
11 زمان : 1399:2

كشور سنگاپور كوچكترين كشور جنوب شرقي آسيا مي باشد كه هر ساله تعداد زيادي از گردشگران تور سنگاپور را ميزباني مي كند. سنگاپور كشوري متمول و توانگر به حساب مي آيد و در بين كشورهاي آسيايي كشوري گران محسوب مي شود. كشور سنگاپور با كشورهاي اندونزي و مالزي مرز مشترك دارد. مساحت كلي اين كشور در حدود 720 كيلومتر بوده و جمعيت آن طبق سرشماري هاي انجام گرفته، تقريبا 5 ميليون نفر تخمين زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول اين كشور دلار سنگاپور بوده و حكومت آن از نوع جمهوري مي باشد. زبان هاي رسمي اين كشور مالايي، انگليسي، تاميل و چيني است و اين مسئله سببب شده كه بسياري از تابلوهاي مهم شهر به هر 4 زبان نوشته شوند. در نظام آموزشي اين كشور زبان انگليسي هم زمان با زبان مادري به دانش آموزان آموزش داده مي شود. مردم كشور سنگاپور از چند شريعت مختلف تبعيت مي كنند كه حدود 44 درصد آن ها پيرو آيين هاي تائو و بودايي، حدود 18 درصد پيرو دين مسيحيت، حدود 14 درصد مسلمان، حدود 5 درصد هندو هستند و بقيه اديان ديگر را تبعيت مي كنند.

بازدید : 301
11 زمان : 1399:2

تور مشهد به دليل جاذبه مذهبي كه در شهر مشهد وجود دارد، يكي از پر مخاطب ترين تورها در گردشگري داخلي مي باشد و همچنين بهتر است بدانيد كه مشهد دومين شهر دنيا در جذب گردشگر مذهبي به شمار مي آيد. فرهنگ و آداب مذهبي كشور باعث شده تا همه روزه پروازهاي زيادي به سوي اين جاذبه توريستي رهسپار شود.
مشهد از نظر جغرافيايي در شمال شرقي كشور مي باشد و در مركز استان خراسان رضوي قرار دارد. اين شهر سالانه ميهمان بيش از 25 ميليون از سراسر ايران و همچنين كشور هاي ديگر مي باشد.
در تور مشهد علاوه بر زيارت، براي سياحت نيز مكان هاي متعددي در داخل و اطراف شهر مشهد وجود دارد. از مكان هاي ديدني مشهد مي توان به آرامگاه حكيم ابوالقاسم فردوسي، فرهنگسراي بهشت، آرامگاه ميرزا ابراهيم رضوي، طرقبه اشاره كرد.

بازدید : 327
11 زمان : 1399:2

كشور اكراين در شرق اروپا واقع است. اين كشور با روسيه، مولداوي اسلواكي، مجارستان و روماني مرز زميني و با كشورهاي روسيه، بلغارستان، تركيه و گرجستان مرز آبي دارد. پايتخت كشور اكراين كيف و بزرگترين شهرهاي آن خاركف، اودسا، دنپر، دانتسك، زاپاروژه، كيروارخ و لوف مي باشند.
ميدان استقلال: يكي از بزرگترين و مطرح ترين ميدان هاي كشور اكراين ميدان استقلال است كه از نظر معماري بسيار زيبا و قدمي است و به قرن هجدهم ميلادي باز ميگردد ، در روزهاي تعطيل محل مناسبي براي تفريح و تجمع توريستها ميباشد ، اگر شما تور اكراين را انتخاب نموده ايد حتما از اين ميدان بازديد كنيد .
پاديل: موزه اي زيبا در زيرآسمان آبي كه مسافتي در حدود۱۵۰ هكتار از محيطي به زيبايي تابلو نقاشي در جنگلي به نام گالاسوسكا در حومه شهر كيف در نزديكي روستايي بنام پيراگووا به خود اختصاص داده است.اين موزه يكي از بزگترين موزه ها در جهان بشمار مي رود كه همه ساله گردشگران زيادي در تور اكراين از آن بازديد مي نمايند.
از ديگر مناطق گردشگري كه در كشور اكراين مورد توجه گردشگران تور اكراين قرار مي گيرد مي توان موزه ملي جنگ، كليساي پيچرسكايا لاورا، مارينسكي پارك، خيابان آندروسكي، كليساي سنت سوفيا و ... را نام برد. در صورت پيدا نكردن تور مورد نظر به قسمت تور اروپا مراجعه فرمائيد.

بازدید : 335
11 زمان : 1399:2

ارمنستان، با نام رسمي جمهوري ارمنستان و در محل قفقاز جنوبي واقع گرديده و پايتخت آن ايروان است. همسايگان ارمنستان در غرب تركيه، در شمال گرجستان، در شرق جمهوري آذربايجان، و در جنوب ايران و جمهوري خودگردان نخجوان (جزئي از جمهوري آذربايجان) مي‌باشند.
از جاذبه هايي كه در تور ارمنستان مورد توجه گردشگران قرار مي گيرد مي توان به معبد گارني، شهر جرموك، شهر اشتاراك و ... اشاره كرد.
بزرگ‌ترين درياچه اين كشور درياچه سوان است كه آب شيرين دارد. دين رسمي ارمنستان مسيحي ارمني و زبان رسمي اين كشور نيز ارمني‌است گرچه زبان روسي نيز در اين كشور رواج دارد. كشور ارمنستان در بين كشورهاي خاورميانه از نظر دانشگاه هاي معتبر، كتاب خانه هاي مجهز و مراكز آموزشي بين المللي از جايگاه ويژه اي برخوردار است ، به گونه اي كه از كشورهاي همسايه براي ادامه تحصيل به ارمنستان سفر مي كنند. البته گردشگران تور ارمنستان براي گذراندن دوره هاي آموزشي كوتاه مدت نيز به اين كشور سفر مي كنند

تور لحظه آخري

بازدید : 327
11 زمان : 1399:2

همان طور كه مي دانيد تور چين يكي از مقاصد گردشگري پر طرفدار دردنيا و خصوصا در دهه هاي اخير محسوب مي شود. همچنين از كشور ما ايران همه ساله گردشگران بسياري با اهداف تجاري و كاري گرفته تا سفري تفريحي و گردشگري تور چين را به عنوان مقصد سفر خود برمي گزينند. جمهوري خلق چين در شرق آسيا واقع شده و پس از روسيه وسيع ترين كشور جهان از نظر خشكي محسوب مي شود.
اين كشور داراي بيشترين خط مرزي دنياست به گونه اي كه با 14 كشور مرز زميني دارد و همين امر سبب گرديده كه برخي جهان گردان سفر زميني به تور چين را انتخاب نمايند. در تور چين مي توانيم از شهر هاي مهم و پر جاذبه اين كشور از جمله : پكن،شانگهاي گوانجو، و... ديدن نماييم . و از گشت و گذار در اين شهر ها وديگر شهر هاي مهم چين لذت ببريم. چين از لحاظ اقتصادي دومين كشور بزرگ دنيا محسوب مي گردد و بازار هاي جهاني متنوع و با قيمت هاي بسيار مناسبي را داراست به گونه اي كه نه تنها بسياري از گردشگران به نيت تجارت، تور چين را انتخاب مي كنند بلكه خريد كردن از اين بازار ها به عنوان يكي از جاذبه هاي چين براي توريست ها مبدل شده است.

تور لحظه آخري

بازدید : 330
11 زمان : 1399:2

پايتخت كشور روسيه شهر مسكو، دربخش مركزي و اروپايي اين كشور واقع شده است. اين شهر براي مهاجرين و گردشگران تور مسكو بزرگترين مركز علمي و آموزش عالي در روسيه مي باشد كه بيش از 70 دانشگاه و مركز آموزش عالي در آن فعاليت مي نمايند. مساحت مسكو حدودا صد كيلومتر مربع با جمعيت 16 ميليون نفر مي باشد كه جزو پر جمعيت ترين شهرهاي اروپايي محسوب مي شود. مسكو براي گردشگران تور مسكو مي تواند بسيار جذاب به نظر برسد زيرا كه بيش از چندين اماكن تفريحي و جاذبه گردشگري را در خود جاي داده است.
به طور مثال : ميدان سرخ، اتاق هاي سوهو روسيه، بالشوي تئاتر، موزه پلانتريوم، سيرك نيكولين، سيرك مسكو، باغ آرميتاژ، تئاتر گربه هاي مسكو، گالري برادران لومير، پارك آبي پيترلند، باغ وحش مسكو، پارك گوركي ،برج اسپاسكايا، موزه جنگ روسيه، شهر ولادي وستوك، كاخ كرملين، مترو مسكو، درياچه بايكال، كليسا سنت باسيل، آلبروس، كليسا كولومنسكويه، صومعه نوودويچي، كيلومتر صفر مسكو، خيابان آربات، هفت خواهران استالين، تپه گنجشكهاي مسكو ،پارك ودنخا، مقبره لنين، ميدان مانژ مسكو، ستون هاي سنگي روسيه، كليساي عيسي منجي مسكو، نگارخانه ترتياكوف، كليساي جامع سنت اسحاق، يكاترينبورگ و ... .

تور لحظه آخري

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 223
  • بازدید کلی : 8685
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی